Relax, recharge ... and shine !

Welkom bij privé sauna Relaxcis te Arendonk

  • Privé sauna informatie
    Veel gestelde vragen over gebruik van onze privé sauna.
  • 1. Wat zijn onze openingsuren?

    Ons privé sauna & wellness center is geopend van maandag tot vrijdag van 09.00u. tot 01.00u. Zaterdag en Zondag van 09.00u. tot 02.00u. Woensdag zijn we geslotren.
  • 2. Hoe betalen bij ons?

    U kan bij ons na uw wellness bezoek betalen cash of met credietkaarten zoals bancontact VISA, Mastercard, enz.
  • 3. Waar zijn jullie gelegen?

    Onze privé sauna bevindt zicht te Arendonk (Antwerpen).
    Schutterstraat 22
    2370 Arendonk
  • 4. Waarom dien ik mijn persoonlijke gegevens te melden?

    Wij zijn verplicht om enkele persoonsgegevens te vragen om een reservatie te kunnen noteren.
    Dit voor onze verzekering en reservatiesysteem.
    Uw adresgegevens blijven echter intern, zijn goed beveiligd en worden niet gebruikt voor publiciteitsdoeleinden.
    Tevens sturen wij geen berichten tenzij u niet komt opdagen bij uw reservatie.
  • 5. Kunnen we iets eten bij jullie?

    In alle privé complex is er een mogelijkheid om iets te eten of te drinken.
    Er is een mini bar met diverse gekoelde dranken.
    Tevens is er een snackkaart aanwezig zodat u via de interne telefoon bestellingen kan plaatsen bij onze receptie.

    Wij hebben ook verwenarrangementen 

  • 6. Is er parkeergelegenheid?

    Voor onze deur van de welness kan je vrij (gratis) parkeren en je moet geen parkeerschijf te plaatsen.
  • 7. Zijn er badjassen en of handdoeken ter beschikking?

    Badjassen en handdoeken zijn bij een gewone sauna verhuur niet inbegrepen.
    U kan deze wel huren, u geeft dit best aan op voorhand bij de online reservatie zodat wij ze voor jou kunnen klaarleggen bij binnenkomst. Of u kan ze ter plaatse nog vragen aan onze receptie.

  • 8. Hoe kan ik de privé sauna reserveren?

    U kan indien gewenst online reserveren door hier te klikken: reserveren 

    U kan ook telefonisch reserveren op het nummer 014/67 13 66

  • 9. Hebben jullie ook cadeaubonnen?

    Je kan zowel voor een arrangement als een beplaald bedrag een cadeaubon vragen.
    U kan onze cadeaubonnen online bestellen en het bedrag storten op onze bankrekening
    Bestellen per e-mail of telefoon is ook mogelijk, ze worden u dan bezorgd per post.

    Meer informatie over onze cadeaubonnen vindt u door hier te klikken: cadeaubonnen

  • 10. Is er een zwembad aanwezig?

    Onze privé sauna beschikt over een verwarmd buitenzwembad dat zowel in de zomer als in de winter toegangkelijkis.
  • 11. Hoe kan ik mijn reservatie eventueel annuleren?

    Annulatie

    Indien u uw reservatie wenst te annuleren kan dit kosteloos tot 2 kalenderdagen voor uw reservatiedatum. Indien u annuleert binnen de 2 kalenderdagen stellen wij een forfaitaire schadevergoeding van 100% aan.
    Het tijdstip waarop de annulatie mail verzonden is zal als bewijs genomen worden.
    Voorschotten worden niet terugbetaald.
    Indien u reservatie annuleert vragen wij om deze op dezelfde dag van uw annulatie nog te verplaatsen, zoniet vervalt uw voorschot. De reservatie kan maar 1 keer verplaatst worden.

    Indien er niet wordt geannuleerd of een 'no show' wordt 100% van het verschuldigde saldo in rekening gebracht.  
    Hiervoor wordt een factuur gemaakt voor de annulatiekost en opgestuurd.
    Bij niet betaling geven we dit door aan ons incassobureau met als gevolg dat er extra dossierkosten à rato 12% bijkomen alsook een forfatair schadevergoeding van 15% met een minimum van 75 euro.

    Bij het vroegtijdig verlaten van het complex dient het volledige bedrag van het aantal gereserveerde uren betaald te worden. 
     
    Wij houden ons altijd aan dezelfde regels, voor iedereen en houden GEEN rekening met privé redenen.
  • 12. Is er een mogelijkheid om een sigaret te roken?

    Het is verboden om in het complex te roken of in het poolhouse, buiten op de ligweide en terras is dit wel mogelijk.
  • 13. Ik ben zwanger, mag ik naar de sauna?

    Vaak wordt saunabezoek afgeraden aan zwangere vrouwen, tijdens de eerste 14 weken van de zwangerschap. In deze periode is de gevoeligheid van de zich ontwikkelende vrucht voor invloeden van buitenaf het sterkst. Hoge temperaturen zouden meer risico geven op een miskraam en op cardiale of neurologische afwijkingen (zoals open rug) bij de foetus.
    Deze bewering is echter gebaseerd op beperkt experimenteel onderzoek bij dieren. Recent hebben verschillende epidemiologische en klinische onderzoeken bij mensen geen verhoogd risico op miskraam of aangeboren misvormingen kunnen aantonen. Bij een normale zwangerschap blijkt sauna geen enkele negatieve invloed te hebben op moeder of kind, en bestaat er dus geen enkele reden om sauna af te raden voor zwangere vrouwen. Alleen bij zwangeren met een verhoogd risico op pre-eclampsie, zou de blootstelling aan de hitte wel tot complicaties kunnen leiden en moet saunagebruik worden afgeraden.
    Op het einde van de zwangerschap (de laatste 4 à 6 weken) is enige voorzichtigheid bij het nemen van een dompel- of dubbelbad aan te raden, omdat er al enige ontsluiting kan zijn en de kans op infectie zou kunnen toenemen.
  • 14. Mag ik een badpak dragen in de sauna?

    Gezien u de privé sauna volledig privé afhuurt bent u vrij om te dragen wat u wenst, doch raden wij het dragen van badkleding ten zeerste af.
    Er wordt u medegedeeld dat het gebruik van textiel in de sauna, jacuzzi en/of het zwembad kan bijdragen tot verontreiniging van de waterkwaliteit. Indien de zuiverheid van het water verstoort of verontreinigd geraakt door het dragen van uw badkleding dan kunnen de kosten voor herstel integraal worden doorgerekend.
  • 15. Wat als ik te laat ga zijn voor mijn reservatie?

    Indien u te laat zou komen voor je reservatie vragen we je om ons zeker te verwittigen.
    Het einduur van je reservatie blijft normaal gezien steeds het zelfde gezien wij gehouden zijn aan een strakke planning.
  • 16. Mijn vraag staat er niet bij?

    Dan kan je even bellen +32 014 67 13 66